Dostawa i koszty wysyłki

  1. Skompletowanie i wysyłka zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty Dokładamy wszelkich starań aby zamówienia były realizowane ekspresowo. W przypadku, gdy w momencie składania Zamówienia Towar nie znajduje się w magazynie czas realizacji może wydłużyć się, o czym Klient informowany jest drogą mailową.
  2. Dostarczenie przesyłek w obszarze Polski następuje zwykle w ciągu 2 dni roboczych od przekazania firmie kurierskiej. 
  3. Zamówienia o wartości powyżej 150 zł są objęte darmową dostawą, bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę 
  4. Wysyłka za granicę jest możliwa po indywidualnych ustaleniach.
  5. Koszty dostawy:
    0 zł – przy odbiorze osobistym w Herbaciarni Pod Lampionami ul. Woźna 19/20  lub dla zamówień realizowanych w obszarze Polski o wartości min. 150 zł
    14 zł – w przypadku wszystkich pozostałych wysyłek na terenie Polski 
  6. Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności: 
    
    • Przelewy24
      
    • tradycyjny przelew na konto Pod Lampionami Alicja Makulec
      PKO  BP SA 24 1020 4027 0000 1102 0036 7870
  7. Zamówiony Towar Sprzedawca dostarcza za pomocą firmy InPost lub firmy kurierskiej. 
  8. Przesyłki pakujemy z wielką starannością i troską o trwałość, jednak w przypadku:
    • uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,
    • niekompletności przesyłki,
    • niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,
    Konsument jest uprawniony do nieprzyjęcia Towaru. W takim przypadku sugerujemy zapisanie uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności kuriera oraz niezwłoczne powiadomienie Usługodawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera.
  9. Klient niebędący Konsumentem w chwili odbioru przesyłki zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy Towaru i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę niebędącego Konsumentem i dostawcę przesyłki.
  10. Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej, przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (Towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (Towaru).
  11. Jeżeli Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.